وبلاگ

اپل در آیفون 2019 از آنتن پیشرفته‌تری استفاده خواهد کرد

فهرست محتوا

طبق اطلاعات جدیدی که Ming-Chi Kuo تحلیلگر معتبر در رابطه با محصولات اپل ارائه کرده، این شرکت برای نسل بعدی آیفون یعنی آیفون سال 2019 از یک تکنولوژی کامل جدید برای آنتن استفاده خواهد کرد که نسبت به تکنولوژی فعلی، تفاوت قابل توجهی دارد.

اپل در آیفون‌های فعلی از پلیمر کریستال مایع برای ساخت آنتن این گوشی‌ها بهره می‌برد؛ تکنولوژی‌ای که محدودیت‌های مختلفی دارد. چالش‌هایی که حین تولید این گونه آنتن‌ها پیش می‌آید، باعث بروز مشکلات در انتقال اطلاعات با فرکانس بالا در گوشی‌های همراه می‌شود. اینجاست که تکنولوژی جدید یعنی Modified-PI به عنوان ناجی خود را مطرح می‌کند.

این تکنولوژی که در آیفون 2019 از آن استفاده خواهد شد، نسبت به تکنولوژی قبلی هم عملکرد بهتری دارد، هم هزینه‌های تولیدش کمتر است. البته در حالتی که اتصال 4G LTE محور باشد، کاربران تفاوت چشمگیری بین عملکرد این دو حس نخواهند کرد.

با وجود تمام بهبودها اما Kuo ادعا می‌کند که هزینه ساخت نسل‌های جدید آیفون هر ساله، بین 10 تا 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. دلیل اصلی این افزایش قیمت، ارتقای تکنولوژی صفحه نمایش آیفون است که به طور قابل توجهی، تعامل با صفحات مختلف این گوشی هوشمند را عمیق‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد.

این اطلاعات در حالی توسط Kuo ارائه شده که می‌توان از اعتبار آن بر اساس جزئیات منتشر شده از خط تولید اپل مطمئن بود. همچنین چند ماه پیش، شرکت Career که وظیفه‌ی تولید آنتن‌های آیفون را به عهده دارد، از تعدیل 200 نفر از کارمندانش خبر داد. این شرکت همچنین در سال 2019 هیچ سفارشی حتی برای آیفون و آیپد جدید هم دریافت نکرده که مهر تایید دیگری بر تغییر تکنولوژی آنتن‌های این محصولات است.

البته به احتمال زیاد، اپل پس از مهاجرت به نسل جدید شبکه یعنی 5G باری دیگر به سراغ آنتن‌های پلیمر کریستال مایع یا LCP خواهد رفت.

منبع: GSMARENA

سایر مقالات وبلاگ

1 نظر در “اپل در آیفون 2019 از آنتن پیشرفته‌تری استفاده خواهد کرد

  1. Avatar photo شایان گفت:

    آیفون داره مسیر موفقیتشو طی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
مهلت ارسال سفارشات به شهرستان 24 اسفند و ارسال تهران 28 اسفند است، سفارش های تعطیلات عید از 14 فروردین ارسال می شود.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 مقایسه
0 موارد محصول