وبلاگ

تبدیل های کاربردی مادربرد

فهرست محتوا

وجود تبدیل ها برای یک حرکت اقتصادی بسیار کارآمد. به طور مثال شما یک پورتی دارید که می خواهید به دستگاه دیگری یا قطعه دیگری متصل کنید، اما این ورودی و خروجی ها به یکدیگر متصل نمی شوند. یا در مواقعی استفاده بیشتری از یک اسلات می خواهید داشته باشید. در کل تبدیل های کاربردی مادربرد که 3 عدد از آن ها معرفی می شوند در این مقاله آورده شده.

تبدیل های کاربردی مادربرد

تبدیل های کاربردی مادربرد که مورد برسی قرار میگیرند شامل:

  • M2 TO PCIE X4 V1.0

تبدیل تک پورت M2 TO USB3

تبدیل تک پورت M2 TO USB3

در صورتی که یک اسلات M2 که برای حافظه های پرسرعت می باشند داشته باشید و نیازی هم به آن نداشته باشید، می توانید از این تبدیل برای استفاده به عنوان پورت USB 3 با سرعت انتقال بالا داشته باشید. از این تبدیل معمولا ماینرهایی که می خواهند از طریق هارد استخراج ارز دیجیتالی انجام دهند کاربرد دارد.

این تبدیل در دو اندازه 2260 و 2280 قابل نصب می باشند و حتما قبل از نصب و خرید مطمئن باشید که مادربرد شما دارای اسلات M2 می باشد. داخل بسته بندی این تبدیل یک عدد پیچ استاندارد برای نصب روی برد و یک عدد پیچ گوشتی کوچک می باشد.

تبدیل M2 TO PCIE X4 V1.0

تبدیل M2 TO PCIE X4 V1.0

اگر می خواهید پورت M2 روی مادربرد را تبدیل به یک اسلات برای نصب کارتهای سخا افزاری دیگر کنید، استفاده از این تبدیل مناسب است. این تبدیل دارای یک سوکت برق فلاپی 4 پین است تا تامین برق کارت سخت افزاری مورد نظر را انجام دهد. از این تبدیل معمولا برای مادربردهایی که اسلات با مود X4 کمتری دارند استفاده می شود.

پاورهای امروزه به دلیل استفاده نشدن از فلاپی دیگر سوکت برق آن را ندارد. اما جای نگرانی نیست چونکه داخل بسته بندی دارای یک تبدیل برق 4 پین IDE به 4 پین به تبدیل موحود است. هماهنند تبدیل قبلی علاوه بر تبدیل برق یک پیچ به همراه پیچ گوشتی کوچک برای نصب نیز موجود است.

تبدیل 4 پورت PCIEX1 TO USB3

حالا برعکس دو تبدیل قبلی، برای اینکه از تعداد پورت های USB3 پرسرعتی بهره ببرید حتی اگر سوکت M2 روی برد هم نداشته باشید این تبدیل بکارتان می آید. استفاده از اسلان PCI با مود X4 و تبدیل آن به 4 پورت USB3 وظیفه این تبدیل است.

نصب این تبدیل همانند کارت های سخت افزاری می باشد که روی کیس پیچ می شود. از این تبدیل هم ماینرها استفاده بیشتری دارند یا کسانی که دارای هارد های زیاد و حجم بالا دارند.

سایر مقالات وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 مقایسه
0 موارد محصول