چک پوینت چیست؟

کارت چک‌پوینت کالاهمراه به عنوان شناسنامه کامپیوتر شما، ضمانت همراهی ما به عنوان یک دوست و مرجع تخصصی را می‌دهد. این همراهی به‌صورت یک وارانتی قابل اطمینان با مفاد شفاف تعریف می‌شود که بخشی از خدمات آن در راستای ایجاد یک تجربه خرید لذت‌بخش 12 ماه ضمانت تعویض بی‌قید و شرط تمام قطعات به همراه 18 ماه خدمات ارتقاء آسان را ارائه می‌دهد. جزئیات و مفاد وارانتی چک‌پوینت، جزئیات و مفاد آن در ادامه شرح داده شده است.

ضمانت تعویض قطعات تا 12 ماه

کالاهمراه ضمن استفاده از قطعات باکیفیت و به‌روز تولید شده توسط معتبر‌ترین برند‌های دنیا با کم‌ترین احتمال خرابی، جهت مشتری مداری و آسوده خاطر ساختن شما دوستان عزیز 12 ماه ضمانت تعویض بی‌قید شرط برای تمامی قطعات کامپیوتر‌های آماده ازجمله پردازنده که به‌خاطر تحریم‌ها عموما شامل گارانتی نمی‌شود را در وارانتی چک‌پوینت لحاظ کرده است. این ضمانت به‌صورت رایگان هر مشکلی که در‌صورت استفاده معقول از قطعات رخ دهد را شامل می‌شود و کالاهمراه را مسئول مستقیم عیب‌یابی و تعویض قطعه معیوب قرار می‌دهد تا دیگر نگران کیفیت خدمات و سرعت پاسخ‌گویی گارانتی هر قطعه نباشید.

خدمات ارتقاء رایگان تا 18 ماه

چک‌پوینت کارت، نقطه‌ای برای شروع مجدد شما است. همراهی ما صرفا به یک خرید خوب و خدمات پس از فروش مطمعن ختم نمی‌شود؛ ما سعی داریم به عنوان یک دوست و مرجع تخصصی همیشه در کنار شما باشیم، پس در همین راستا 18 ماه خدمات ارتقاء رایگان را برای کامپیوتر‌های آماده در نظر گرفته‌ایم. طی این مدت درصورتی که قصد افزودن قطعه جدید نظیر هارد دیسک،‌ ماژول رم و خنک‌کننده کیس را داشته باشید، تنها با پرداخت هزینه آن قطعه و اگر قصد تعویض قطعات فعلی با مدل جدید‌تر را داشته باشید تنها با پرداخت هزینه ماضاد آن، کالاهمراه به‌صورت کاملا رایگان فرآیند نصب، اسمبل مجدد، راه‌اندازی و تست عملکرد را انجام می‌دهد.

مشاوره تخصصی

سیستم‌های آماده کالاهمراه به سه دسته‌بندی گیمینگ، رندرینگ و اداری خانگی تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها شامل چندین مدل متنوع می‌شوند. هرکدام از این کامپیوتر‌ها به‌صورت تخصصی و هدف‌مند طراحی شده‌اند تا بهترین عملکرد ممکن در فعالیت‌های مشخص را ارائه دهند. تیم پشتیبانی کالاهمراه همیشه با شما است تا راهنمایی لازم برای انتخاب مناسب ترین کامپیوتر همچنین پس از خرید هر یک از کامپیوتر‌های آماده کالاهمراه درصورت بروز هرگونه مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری تیم پشتیبانی کالاهمراه با شما هست تا مشکلات شما را رفع کند.

اسمبل حرفه‌ای

اسمبل حرفه‌ای و اصولی کامپیوتر ضمن کاهش احتمال آسیب دیدن قطعات تاثیر مستقیمی روی عملکرد و طول عمر آن‌ها دارد. کالاهمراه به عنوان فروشگاه تخصصی گیمینگ، ارائه بهترین خدمات اسمبل برای کامپیوتر شما عزیزان را از وظایف خود می‌بیند. تیم اسمبل کالاهمراه از کارشناسان مجرب با سال‌ها تجربه تشکیل شده است که با استفاده از بهترین ابزار‌های ممکن تضمین یک اسمبل بی‌نقص را می‌دهند. نصب اصولی قطعات و استفاده خمیر سیلیکون با‌کیفیت امکان بهره بردن از حداثر بازدهی کامپیوتر را می‌دهد و انجام انواع بنچمارک و تست‌های مختف خیال شما را بابت عملکرد صحیح قطعات راحت می‌کند.

سیستم های سری گیمینگ

نکات عمومی استفاده از خدمات چک‌پویت

  • برای بهره‌مندی از خدمات چک‌پوینت کامپیوتر‌های آماده کالاهمراه، ارائه کارت چک‌پوینت که زمان خرید به شما تحویل داده می‌شود الزامی است.
  • مسئولیت حفاظت و تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات موجود در کامپیوتر‌های بر عهده صاحب آن است و کالاهمراه هیچ مسئولیتی بابت از دست رفتن احتمالی اطلاعات شما ندارد.
  • هنگام دریافت سیستم خود از خدمات پس از فروش کالاهمراه، ارائه رسید تحویل کامپیوتر الزامی است و دارنده این رسید صاحب آن کالا محسوب می‌شود.
  • پذیرش کالا به منزله تایید مشمول وارانتی بودن نیست و پس از بررسی تیم فنی، وضعیت کالا مشخص خواهد گردید.
  • مسئولیت ارسال و دریافت کامپیوتر از مرکز خدمات پس از فروش کالاهمراه بر عهده شما خواهد بود.
  • کالاهمراه در خصوص صدمات احتمالی ناشی از حمل و نقل کامپیوتر قبل و بعد از پذیرش هیچ مسئولیتی ندارد.
  • ضمانت تعویض چک‌پوینت، شامل ایرادات سخت‌افزاری و فنی مربوط به ساخت قطعات می‌شود که در‌صورت استفاده استاندارد از قطعات رخ دهند. ایراداتی که پیامد حوادث طبیعی، مشکلات نرم‌افزاری و یا استفاده غیر اصولی از کامپیوتر، مانند ماین کردن باشند شامل ضمانت تعویض نیستند.

تعهدات ضمانت تعویض چک‌پوینت

  • کالاهمراه برای همه کامپیوتر‌های آماده به مدت 12 ماه ضمانت عیب‌یابی و تعویض قطعات در صورت خرابی ناشی از استفاده عادی از کامپیوتر را ارائه می‌دهد.
  • قطعه معیوب در صورت امکان با کالایی از همان مدل و کاملا نو تعویض خواهد شد.
  • چنانچه قطعه معیوب دیگر موجود نباشد و یا تولید آن متوقف شده باشد با قطعه هم سطح و یا بهتر از آن جایگزین می‌شود.
  • عملکرد کامپیوتر پس از رفع ایراد و تعویض قطعه معیوب توسط کارشناسان ما بررسی خواهد شد و امکان تست توسط شما هنگام ترخیص کامپیوتر هم وجود دارد.
  • ضمانت تعویض چک‌پوینت تمام قطعات از جمله پردازنده (CPU) که عموما در ایران هیچ گونه گارانتی‌ای ندارد را شامل می‌شود.
  • فرآیند عیب‌یابی، تعویض قطعه، بررسی عملکرد کامپیوتر و پیدا کردن علت خرابی برای جلوگیری از خرابی دوباره تنها طی دو روز کاری انجام می‌شود.

موارد ابطال ضمانت تعویض چک‌پوینت

  • موارد آسیب رسیدن به قطعه بر اثر ورود مایعات یا مواد شیمیایی، ضربه فیزیکی، حمل و نقل نا‌مناسب، نوسانات برق و استفاده نادرست از کامپیوتر شامل ضمانت تعویض چک‌پوینت نخواهد بود.
  • اورکلاک دستی قطعات با تغییر ولتاژ ورودی و فرکانس کاری در بایوس باعث ابطال ضمانت تعویض چک‌پوینت خواهد شد. هرچند استفاده از فناوری‌های استاندارد مانند XMP اینتل و نرم‌افزار‌های اختصاصی تولید کننده مشکلی ایجاد نمی‌کند.
  • هرگونه تعمیر که توسط افراد یا مراکزی غیر از کالاهمراه صورت گیرد و باعث باز شدن هولوگرام پلمپ کامپیوتر شود، ضمانت تعویض چک‌پوینت را باطل می‌کند.
  • پس از اسمبل کامپیوتر و نصب نرم‌افزار‌های اولیه نظیر سیستم‌عامل، درایور‌های مورد نیاز و نرم‌افزار‌های تست و بنچمارک هیچ یک از مشکلات نرم‌افزاری شامل ضمانت چک‌پویت نیست و وظیفه حفظ امنیت نرم‌افزاری در برابر بد‌افزار‌ها با شما خواهد بود.
  • تعویض ق تنها زمانی صورت می‌گیرد که جعبه و متعلقات قطعه مربوط به آن بازگردانده شوند.

آشنایی با رویه خدمات ارتقاء چک‌پوینت

تمام کامپیوتر‌های آماده کالاهمراه از زمان خرید تا مدت 18 ماه شامل خدمات ارتقاء رایگان می‌شوند. در‌صورتی که نیاز به ارتقاء هر یک از قطعات کامپیوتر خود داشته باشید، کالاهمراه طی این مدت مشخص قطعه فعلی شما را با بهترین قیمت قیمت ممکن بر می‌دارد و تنها با پرداخت مابه‌تفاوت قطعه جدید، فرآیند نصب یا اسمبل دوباره کامپیوتر به ‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است هر قطعه که قصد ارتقاء آن را داشته باشید، باید مورد تست قرار بگیرد تنها در‌صورت عدم وجود ایراد فنی و به دست آوردن امتیاز معقول در بنچمارک‌ها، شامل خدمات ارتقاء چک‌پوینت می‌شود. همچنین قطعه جدیدی که روی کامپیوتر شما نصب می‌شود کاملا نو به همراه همه مطعلقات است و شامل ضمانت چک‌پوینت می‌شود.