وبلاگ

نحوه اتصال فن های سیلوراستون

فهرست محتوا

اگر جزو افرادی هستید که در اتصال فن های RGB از برند سیلوراستون با چالش روبرو شدید، ویدیوی زیر می‌تواند کمک حال شما شود.

میان قطعات جانبی برای کامپیوتر، فن خنک‌کننده محصولی است که هم برای کاهش دمای کیس و در نتیجه بهبود عملکرد سیستم کاربرد دارد و هم در زیبایی ظاهری کیس تاثیر می‌گذارد. برند سیلوراستون که در زمینه‌ی انواع محصولات مثل کیس، پاور و حافظه فعالیت دارد، یک سری فن RGB هم در دسترس قرار داده که گزینه‌ی جذابی برای افزایش زیبایی کیس‌تان خواهند بود.

یکی از محصولات سیلوراستون در این دسته، فن های Air Blazer 120i Lite است که شامل سه فن RGB و همچنین یک هاب کنترل ARGB می‌شود که واسطه‌ای بین فن‌ها و کامپیوتر است و از طریق آن می‌توان سرعت چرخش و رنگ‌بندی سه فن را تنظیم کرد.

هنگامی که برای اولین بار قصد اتصال این فن های سیلوراستون به کامپیوتر را دارید، ممکن است به خاطر تعدد فن‌ها و کابل‌ها کمی گیج شوید. ویدیوی زیر به طور کامل شما را در این امر راهنمایی می‌کند و نشان می‌دهد که به ترتیب باید کدام کابل‌ها را به هم وصل کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

بسیاری از فن‌های برند سیلوراستون این قابلیت جذاب و کاربردی را دارند که با انواع تکنولوژی‌های RGB برندهای دیگر مثل Asus Aura و RGB Fusion و MSI Mystic Light Sync سازگار هستند. به لطف این قابلیت، نورپردازی و رنگ‌بندی این فن‌ها می‌تواند با مادربرد یا کارت گرافیک هماهنگ شود و ظاهر کیس را به دلخواه خود شکل دهید.

سایر مقالات وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 مقایسه
0 موارد محصول