بهترین سیستم را با مشاوره حرفه ای ما بساز!

متخصصان کالاهمراه شما را در ساختن سیستم رویایی خود همراهی خواهند کرد​

مشاوره حرفه ای برای انواع سیستم​

کارشناسان کالا همراه از شنبه تا پنج شنبه و در طول ساعت فعالیت جوابگو خواهند بود تا شما را برای رسیدن به سیستم مد نظرتان همراهی و یاری کنند . مهم نیست سیستم شما در چه رده ای باشد شما با کمک کارشناسان ما میتوانید انواع سیستم ها مثل سیستم خانگی و سیستم اداری، سیستم گیمینگ و سیستم رندرینگ را سرهم کنید

بودجه از شما بهترین سیستم از ما​

آیا به دنبال سیستمی هستید که بهترین عملکرد را برای گیمینگ داشته باشد اما بودجه‌ی محدودی دارید؟ آیا بودجه شما مناسب است اما نمی‌دانید که برای نیازتان چه سیستمی جواب میدهد؟

تنها کافیست مقدار بودجه مورد نظر و نیازمندی خود را به ما بگویید تا سیستمی با بهترین و بهینه‌ترین مشخصات ممکن و قطعاتی با کیفیت بالا را به شما ارائه دهیم.

توضیحات دقیق و قدم به قدم برای تمامی قطعات​

سیستم بستن و تامین قطعات آن روند آسانی نیست،
قطعات مختلف آن باید با هم سازگاز باشند و از کیفیت و دوام خوبی بهره ببرند. تیم کالا همراه در تلاش است تا بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد و برای همین جزئیات هر قطعه مثل پردازنده، کارت گرافیک و رم را با شما در میان خواهد گذاشت تا از مشخصات سیستمتان آگاهی کامل داشته باشید

روند مشاوره به چه صورت است؟​

پس از تماس مشتریان با کالاهمراه، برای مشاوره کارشناسان سوالاتی خواهند پرسید تا بتوانند بهترین سیستم را فراهم کنند سوالاتی از قبیل:

  • از چه نرم افزارها یا بازی هایی استفاده میکنید؟​
  • بودجه تان چقدر است ؟​​
  • آیا قطعه خواستی را برای سیستمتان مد نظر دارید؟​​

پس از جواب به این سوالات کارشناسان فهرستی از قطعات را تدارک خواهند دید و مشخصات و قیمت آنها را به مشتری اطلاع خواهند داد .پس از مرور فهرست و تایید از سوی مشتری مراحل جمع آوری قطعات و سپس اسمبل آن انجام خواهد شد . برای دریافت سیستم دو روش پیش روی شماست؛ حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید و آن را تحویل بگیرید و یا سیستم را به درب خانه‌تان ارسال کنیم.

راهنمای تماس با کارشناسان کالا همراه​

شما برای تماس با تیم کالاهمراه و دریافت مشاوره از کارشناس ها راه های ارتباطی زیر را دارید :

تماس با کالا همراه از طریق شماره:   021-52158000

ارسال پیام از طریق ایمیل کالا همراه:   info@kalahamrah.com
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 مقایسه
0 موارد محصول