وارد کننده قطعات، مشاوره تخصصی و اسمبل سیستم

کالاهمراه به عنوان یک فروشگاه آنلاین در زمینه فروش انواع قطعات و محصولات جانبی کامپیوتر، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه دهد.

فروشگاه کالاهمراه به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت بازرگانی آریا طلوع کاسپین از سال 1398 شمسی کار را آغاز و فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرد. شرکت آریا طلوع کاسپین از سال 1375 در زمینه واردات و تامین انواع قطعات کامپیوتر فعالیت دارد و یکی از شرکت‌های باسابقه در این زمینه محسوب می‌شود.

 فروشگاه و وب‌سایت کالاهمراه در تلاش است تا انواع محصولات دیجیتالی مثل قطعات کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، قطعات ماینینگ و لوازم جانبی را به سرعت در دسترس مشتریان خود قرار دهد. این کالاها مصارف مختلفی همچون گیمینگ، ماینینگ، کارهای دانشجویی و همچنین اداری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

تیم کالاهمراه همواره به کیفیت محصولات توجه دارد و متعهد است محصولات با برندهای مطرح و معتبر نظیر ایسوس، لنوو، گیگابایت، ام اس آی و دیگر نام های مشهور سخت افزار را با اهتمام به اصالت کالا و گارانتی اصلی و معتبر با بهترین قیمت در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دهد.

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید جداگانه قطعات، سیستم را به صورت یک‌جا خریداری کنند. این گونه هم از بابت سازگاری قطعات نگرانی ندارند و هم نیاز نیست خودشان برای اسمبل کردن دست به کار شوند.کالاهمراه با آگاهی از این نیاز کاربر، طیف متنوعی از انواع سیستم‌های آماده با مشخصات مختلف را در دسترس قرار داده است که هر نوع کاربردی از جمله اداری، گیمینگ و رندرینگ را پوشش می‌دهد.

اسمبل این سیستم‌ها توسط تیم کالاهمراه به شکل تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌شود تا نه تنها بهترین ظاهر را داشته باشند، بلکه بهترین عملکرد ممکن را به شما کاربر عزیز ارائه دهند.

چشم‌انداز کالاهمراه

چشم‌انداز کالاهمراه را می‌توان در این عبارت‌ها خلاصه کرد؛ دسترسی سریع به جدیدترین محصولات، تنوع بالای محصولات از برندهای معتبر، پوشش دادن انواع نیازها و کاربردها و خلق تجربه‌ای راحت و جذاب برای کاربر.

تیم کالاهمراه تلاش می‌کند تا تجربه هر شخصی از بازدید وب‌سایت و روند خرید در آن کاملا راحت و همراه با کمترین مشکل ممکن باشد. همچنین تلاش ما این است تا هر کاربر با هر نیازی مثل گیمر، گرافیست، طراح حرفه‌ای، برنامه‌نویس، دانشجو، کارمند اداره و کاربر خانگی بتواند به سرعت محصول مورد نیاز خود را در فروشگاه ما پیدا کند.

هدفمان چیست ؟

فروشگاه کالاهمراه در تلاش است در طول هفته‌ی کاری، کالاهای خریداری شده توسط مشتریان را برای مشتری‌های عزیز در تهران و شهرستان‌ها ارسال کند. کالاهمراه همچنین هدف دارد تا این محصولات بهترین قیمت ممکن را نسبت به دیگر فروشگاه‌ها داشته باشد و تضمین می‌کنیم محصولات موجود از اصالت کالا و گارانتی‌ معتبر برخوردار خواهند بود.

اگر پیش از خرید محصول مورد نظر هر سوال یا مشکلی برای شما پیش آمد، امکان تماس با کارشناس‌های کالاهمراه و دریافت مشاوره حرفه‌ای و رایگان از آن‌ها فراهم شده است تا خریدی با اطمینان کامل داشته باشید.

به جز فروشگاه، وب‌سایت کالاهمراه صفحه‌ای برای مقاله‌ها دارد که مطالب آموزشی با محوریت سخت‌افزار و همچنین راهنمای خرید قطعات مختلف در آن قرار داده شده است تا شما مخاطبان عزیز هر چه بیشتر با فناوری‌های دیجیتال آشنا شوید و اطلاعات بیشتری از این دنیای جذاب کسب کنید.