وبلاگ

بکاپ گیری در موبایل و کامپیوتر

فهرست محتوا

یکی اساسی ترین نگرانی ها از دست دادن عکس ها فیلم ها و از همه مهمتر اسناد و فایل های بسیار مهم در کامپیوتر و موبایل است که ممکن است با هر نوع اتفاقی آن ها را از دست بدهید. یکی از بهترین و اصولی ترین کارها برای بیمه کردن فایل های ضرروی، گرفتن یک نسخه پشتیبان از آن هاست که در این ویدئو روش های مختلف و دمه دستی بکاپ گیری در موبایل و کامپیوتر را شرح داده ایم. روش های دیگری نیز وجود دارد، به طور مثال در آیفون شما از آی کلود که سالهاست اپل در اختیار کاربران خود گذاشته و شما کافیست اگر از آی او اس استفاده می کنید با یک اپل آیدی به اطلاعات خود به صورت ابری و همیشگی دسترسی پیدا کنید. این مساله شامل کامپیوترهای اپل نیز می شود که به طور یکپارچه از موبایل و کامپیوتر بتوانید استفاده کنید.

در اندروید که در این ویدئو کامل توضیح داده شده است شما با داشتن یک اکونت در گوگل مثل جیمیل، می توانید فایل ها و عکس های خودرا تا سقف 15 گیگ بر روی سرور اکونت خود آپلود کنید. البته اپلیکیشن های زیادی برای بکاپ گیری به صورت حافظه ای نیز ارائه شده که شما تنها کافیست یک مموری داخل موبایل خود داشته باشید و از آن به عنوان پشتیبان گیری استفاده کنید. یا اینکه توسط رابط USB و نرم افزار مخصوص ویندوز موبایل خود از فایل ها و عکس ها به صورت یکجا یک پشتیبان بگیرید و مجدد از همین طریق آن ها را برگردانید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:50%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:50%;height:25%;}

سایر مقالات وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
مهلت ارسال سفارشات به شهرستان 24 اسفند و ارسال تهران 28 اسفند است، سفارش های تعطیلات عید از 14 فروردین ارسال می شود.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 مقایسه
0 موارد محصول