وبلاگ

بهترین SSD های NVME M.2

فهرست محتوا

جدیدا NVME (حافظه فرار اکسپرس) استانداردی که با کانکتورهای PCI اکسپرس مادربرد کار می کند، SSD نیست. این خیلی ویژه تر از تکنولوژی SSD ساخته شده است، و به شما سرعتی بالاتر و کمترین تاخیر تحویل می دهد. البته اگر بودجه و سیستم شما بتواند پشتیبانی کند. در این مقاله به بهترین SSD های NVME M.2 می پردازیم.

1. اینتل SSD 660P M.2 NVME یک ترابایت

بهترین SSD فوق پیشرفته

دلیل خرید: خلق تکنولوژی QLC جدید برای SSD ها و بسیار به صرفه

قیمت حدودی: 130 تا 146 دلار

اینتل  با سری محصولات 600 پایانی از آخرین QLC ( سطح سلولی مربع) حجم ذخیره سازی فلش را به ارمغان می آورد. به این معنی که شما می خواهید پرداخت کنید کمترین پول را برای بیشترین فضای ذخیره سازی هرچند لذت سرعت خواندن و نوشتن پی در پی بالای 1.8 گیگاهرتز بیتشر از SSD های شما قابل دسترس است.

درواقع آن ها تاول هایی با عملکرد سریع برای نیازهای شما هستند. مدل 660P اینتل فشرده، مقرون به صرفه، و سریع است. پس (نسبت به راه اندازی شما و اینکه شما چه انتظاراتی از یک درایور دارید) پس نباید نگاه شما شامل هرچیزی بشود. این مدل هم برای لپ تاپ و هم برای کامپیوتر قابل استفاده است.

2.ایدیتا XPG SX8200 PRO M.2 یک ترابایت

بهترین SSD برای کاربران قدرتمند

دلیل خرید: طراحی شده برای استفاده های سخت و یکی از بهترین ها از نظر سرعت در بازار

قیمت حدودی: 140 دلار

اگر شما نیاز به یک SSD سطح بالا برای بازی، تدوین ویدئو و کلا علاقه مند به استفاده از کامپیوتر شخصی هستید، XPG مدل SX8200 PRO در یک نگاه تمام معنی ها را به شما می دهد هرزمانی که شما در حال خرید هستید: کانکتور PCIe سرعت پاسخ دهی درخشان خواندن و نوشتن از 3500 مگابایت بر ثانیه و 3000 مگابایت بر ثانیه با خود به همراه دارد.

این به معنی هستش که شما یکی از بهترین سرعت های بازار در جعبه ی متشکر از NVME و M.2 را بدست می آوردید. این درایور با یک هیت سینک یکپارچه برای نگهداشتن حرارت پایین می آید، همچنین ایدیتا یک نرم افزار نمایش راه اندازی استفاده مفید به همراه خود دارد.

3.اچ پی EX920 یک ترابایت

دلیل خرید: عملکرد ممتاز NVME SSD و یکی از بهترین SSD های قابل اعتماد

قیمت حدودی: 148 دلار

اگر شما مشتاق بدست آوردن یکی از NVME SSD ها در بازار هستید، و شما پول کم داشتید برای تهیه کردن یک M2، ما علاقه مندیم شمارو به سمت این NVME M2 PCIe پیشنهادی بسته ی اچ پی از عملکرد و بسته هایی از ظرفیت در یک بسته ی فشرده هدایت کنیم.

سرعت خواندن پی در پی از 3.2 گیگاهرتز بر ثانیه و سرعت نوشتن 1.8 گیگاهرتز برای ساختن کامپیوتر شما و نرم افزارها کافی است، مهم نیست کاملا پرواز کنید که از کامپیوترتان چگونه استفاده می کنید، و تنها در نتایج نزولی قیمت آن بیشتر می شود.

4.کورشیال P1 SSD یک ترابایت

دلیل خرید: امتیاز بالای عملکرد و تکنولوژی NVME SSD

قیمت حدودی: 103 تا 137 دلار

با سرعت خواندن و نوشتن 2 گیگاهرتز و 1.7 گیگاهرتز به ترتیب، و یک ظرفیت یک ترابایتی، این NVME SSD از کمپانی کرشیال یک انتخاب خوب برای آن دسته از کسانی که می خواهند با کمی از درایور خودشان خودنمایی کنند اما نمی خواهند بیشتر از پول یک شانسی پرداخت کنند. استفاده از چند سطح چیپ مربعی تکنولوژی QLC بنابر اینتل P660P ما بالاتر از آینده ی نگاری شده می خواهیم اما شاید معامله بهتری، بسته به قیمتی که شما به صورت آنلاین پیدا می کنید باشد. این مدل مناسب نرم افزارهای سنگین نیست، اما بی نظیرترین برای استفاده ی روزمره هستش.

5.وسترن دیجیتال بلک (مشکی) SN750 NVME 250 گیگابات

این SSD اعتمادی از استفاده خانگی کامپیوترها و لپ تاپ ها پیدا کرده

تاول سرعت خواندن و نوشتن و به همراه نرم افزار بهینه سازی

قیمت حدودی 63 تا 125 دلار

ما همه وسترن دیجیتال را می شناسیم که ذخیره سازهایی وابسته به توان شما می سازد، و این SSD بیمه شده برای تمام محاسبات حدالکثری و عملکرد بازی: سرعت خواندن بیش از 3.4 گیگاهرتز، بنابر امکانات هیت سینک، و انتخاب یکی از ظرفیت های 250 گیگی، 500 گیگی، یکترابایت و 2 ترابایت. این باعث می شود کاملا با ارزش در نظر کرفته شود به عنوان یکی از بهترین SSD های سال 2020، و کاملا مناسب برای سفارشی کردن کامپیوترهای گیمینگ. همچنین سیستم عامل و داشبورد SSD دارای پیچیدگی روی این مدل شده است، این را هم اضافه کنیم که بیشتر امتیازها در دوره ی عملکرد بدست آمده.

6.سامسونگ 970 EVO PLUS

سامسونگ بیشتر یک SSD گیمینگ است

توضیحات فنی : ظرفیت های 250G/500G/1T/2T رابط اتصال PCIe  نسل 3 با مود x4 M.2 به همراه 5 سال گارانتی

دلیل خرید: عملکرد بیمه شده و برچسب قیمت مقرون به صرفه

قیمت حدودی: 70 تا 100 دلار

وقتی که شما نیاز به یک SSD دارید که محکم باشد،قابل اعتماد و بوت سریع داشته باشد، شما خیلی قبل روآوردید به سامسونگ عظیم الجثه  860 EVO 4 ترابایتی (و بیشتر مودهای 860 EVO 1T )، شما تنها یک انتخاب قابل توجه ای را زمانی که این مدل با راه حل های ذخیره سازی SSD سریع بیاد بدست آورده بودید.

970 EVO PLUS را نیز به آن لیست اضافه کنیم. این کوچک نازک قدرتمند پیشنهاداتی سریع بدون برچسب قیمت که روی هدر دادن تعادل بانکتان درازبکشید. شامل شدن ترکیب پهنای باند عملکرد و قیمت، و هزینه های موقعیت در لیست کوتاه بهترین SSD های سال 2020 شما نادر است.

سایر مقالات وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 مقایسه
0 موارد محصول